Jump to content
What's Up CG?
  • Until further notice, CS:GO TTT will be shut down for maintenance.
  • Be sure to jump in Teamspeak if you're looking for a Squad in PUBG!
  • Shoutout to Bested for jumping in Jailbreak daily and getting people on!

Superkiller4933

GMOD VIP
  • Content count

    281
  • Avg. Content Per Day

    0.98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Superkiller4933 last won the day on October 5

Superkiller4933 had the most liked content!

Community Reputation

51 Good

6 Followers

About Superkiller4933

Profile Information

  • Gender
    Male

Games

  • Steam ID
    STEAM_0:0:196294740
  • Matchmaking Rank
    Silver III
  • League of Legends Rank
    Unranked
  • Stream Channel
    How else would I make a living?

Recent Profile Visitors

1,361 profile views
  1. Something UBER Fun♥

    I'll have you know I'm no fucking babon and it's not like every time I'm solo I go to either school or military base
  2. Things that need to be said.

    After talking to you, I'm cool with you and shit like this won't get you down, just don't let it happen again. Oh yeah btw really good you posted in your status update
  3. Something UBER Fun♥

    PUBG games with squads, only way
  4. lemme talk in the shoutbox

    To me it's looks like you are the one lashing out on him
  5. lemme talk in the shoutbox

    that's one way to go about get unmuted in shoutbox lol
  6. Philip's Bye Bye

    Same bro, we never fucking did it, Anyway you were great at global admin and community council when it lasted, have a good one
  7. Happy birthday 

  8. PUBG Thread!

    That's great lol
  9. PUBG Thread!

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1151734874 When me and Philip were together, I got 9 kills while he got 5 kills (He was really good at making decisions) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1136654375 My first solo win with 11 kills Oh as for my favorite loadouts it's either, a AK with mini14 or M416 with SKS Like doing solos because I drop in big places or duos and squads if I plan on going late game
  10. Headline's Resignation

    Damn never thought this would have never happened, thanks for your contributions to this community as a Owner.
  11. PUBG Custom Game Poll

    let's hope it goes by that system lol
  12. PUBG Custom Game Poll

    You just got Community council and already put a post about getting pubg custom games, man I already like you
  13. The Community Council

    Sorry I'll try better next time
  14. The Community Council

    Man you sound like Inverht but even more of a smartass, and here you were saying
  15. The Community Council

    #PayneForCommunityCouncil He's the faggot we need
×

Important Information

Terms of Use